Enviat per: Lluc Presmanes Justo | 10 Desembre 2009

Presupossts de l’Estat

En l’anterior post vaig mencionar la pàgina on el Govern ens mostra els pressuposts generals de l’estat de 2009.

Torno a parlar d’ella ja que van ser dues coses les que em van exaltar; l’estètica, i, com no, el contingut. No vaig analitzar massa les xifres (no vaig voler posar-me a plorar); simplement vaig mirar el que es destinava a la “CASA DE SU MAJESTAD EL REY“, el que es destinava a educació i a investigació… En el moment de llegir les quantitats em vaig adonar de que realment estem molt pitjor del que pensava (ja ho vaig publicar al meu twitter). Us comente algunes xifres:

8.896.920 € per a la casa de Su Majestad el Rey

Ministerio de defensa: 9.741.368.540 €

Ministerio de Educación, Política Social y Deporte: 4.042.330.390 €

Ministerio de Ciencia e Investigación: 8.001.404.940 €

Ministerio de Igualdad: 140.874.640 €

Ministerio de Cultura: 1.505.838.910 €

Vull ressaltar la diferència que hi ha entre Defensa i Educació.

“No ase falta desir nada más…”


Responses

  1. I CULTURA!!!!!!!!!

  2. cultura tampoc m’ha sorpès tant; m’ho esperava bastant…

  3. Però es que a més el ministeri de defensa va sol, vull dir que només es destinen els calés a defensa. En canvi el minsteri d’Educació va també amb Politica Social i ESPORTS!!!

    Són 4.000 milions d’euros a repartir entre tres estaments diferents… surt a uns 1333’33 milions per part. Pq educacio i esports van junts?? Pq diners que es podrien destinar a millorar les infraestructures educatives es destinen a beques per a jugadors de futbol, bàsquet, atletisme, esgrima…???

  4. coma a mestre només em puc escandalitzar pel números d’educació!! perquè destinen més diners a l’exèrcit, un país en teoria pacifista, en comptes de formar als futurs ciutadans?? així va el món.
    un minuts de silenci, si us plau, per la cultura. L’estan a punt de matar, també.

  5. És depriment.
    En serio, aquest món no va…

  6. tan per la cultura? mai ho hagués dit.


Deixa un comentari

Categories

