Enviat per: Artur Díaz Barbagli | 4 Desembre 2009

Endulza tu polla

Hola

Fa un mes mirava la tele i vaig trobar un llapis i un paper ràpidament i vaig tenir ganes de fer un post a l’Atenes amb el títol del programa que feien. Era un programa de Televisión Española i tal. El títol especial del programa aquell dia, evidentment fet amb lletres blaves, vistoses i en comic sants,  era el següent:

Endulza tu vida

Seamos dulces porque

¡Sólo se vive una vez!

Se’m van posar els pèls de punta. Com? Espera, torna. Ah. Vivim un cop i per tant hem de ser dolços. Aquesta premisa implica que si visquéssim dos cops no caldria. “Hòstia tio estàs més borde…!” “Sí, perdona és ara que estic a la vida borde, quan em mori i tal seré dolç. Ja saps, és la lletra petita del contracte de viure dos cops”.

Però què collons és això? Quines premisses té la gent al cap? Vull dir que si jo sóc dolç o borde és pel moment en que ho estic sent, segons què necessiti o amb el que em senti més còmode. Si visqués tres cops, si tingués una vida “en tres actes”, igual que quan faig un Shakespeare , crec que m’interessaria ser amable i passar-m’ho bé sempre.

Jo proposaria canviar el ròtul aquest de merda per un que s’ajusti a les nostres necessitats:

Endulza tu polla

Tengamos los genitales dulces porque

¡Sólo se tienen unos a la vez!


Responses

  1. ara entenc perquè els budistes són tan bordes

  2. Això hem fa pensar en la frase: Haz a los demás lo que te gustaría que te hicieran a tí. (en castellá queda com més impactant…més franquista)

    El teu article m’ha fet pensar en aquesta frase no se perqué. El cas… Si aquesta frase es correcta… Jo estimu a la gent perque m’estimin a mi? Jo faig regals perquè després me’ls facin a mi? I qui mata… Mata perquè després el matin a ell? Seria un bon argument per qui estigués a favor de la pena de mort… :S

    Crec que estem envoltats de clixés morals massa dolents.


Deixa un comentari

Categories

