Enviat per: Col·laboradors | 3 Novembre 2009

Vespre de tardor

Per Mariona Illa Bello;

.

Al sofà amb la llar de foc encesa, abraçats a una manta i llegint,  de fons sona la “moonlight sonata” de Mozart.

Sento com crema el foc i m’agrada la tranquil·litat que es respira al’ambient, ja és fosc i per la finestra només es veuen les llums de les cases.

M’acabo la xocolata desfeta.

Tanques el llibre, el deixes a terra.

Em mires als ulls i m’abraçes amb més intensitat.

Et somric i em fas un petó al front.

.

L’equip d’edició d’aquest blog està obert a publicar tots els articles i tirar endavant totes ls propostes que se’ns demanin. Per a contactar amb nosaltres i enviar les vostres contribucions a l’Atenes, envieu un e-mail a atenespericles(arrova)gmail(punt)com.


Responses

  1. molt marró tot.

    la sonata no era de beethoven?

    t’hi has retratat xD

  2. Sí, un lapsus.

  3. Què fort. El dia que ho vaig penjar l’havia estat escoltant i tot i així se’m va passar xDDDD

  4. són d’aquells moments de tranquilitat…

    :)

    un petó!
    g.


Deixa un comentari

Categories

