Enviat per: João França | 7 Juny 2009

Reflexió electoral

Ahir va ser jornada de reflexió. Jo vaig reflexionar bastant. Avui no he anat a votar. Però, un moment, la relació de causalitat no és la que sembla a primera vista. No és que no m’importi la Unió, ni que no m’agradi cap de les candidatures (cosa que també podria ser). No he votat per un motiu ben simple, alhora que ben estrany: no he nascut aquí. I quan dic aquí no em refereixo a la pantalla d’ordinador on llegeixes aquestes línies, sinó a España, aquella una, grande y libre. Però tranquils, no em posaré amb cap discurs nacionalista si ni tan sols se m’accepta com a membre de ple dret d’aquesta comunitat.

La reflexió ha estat ben llarga, però prefereixo plasmar-la de manera ben curta, per permetre-us acabar de desenvolupar-la independentment En resum és això. Farà 8 anys que visc a Barcelona, m’he adaptat a la llengua, a la cultura, a la comunitat i, d’acord, es podria dir que són un personatge estrany, però també ho era a l’altra banda de l’Atlàntic, i fins i tot accepto que se’m recrimini el confondre algunes vocals obertes i tancades, però no justifica res. Persones nascudes aquí, per casualitats del destí, i menys adaptades que jo, avui podien anar a les urnes (i potser ni tan sols ho han fet!) a decidir el meu futur. Jo mentrestant m’he resignat a passar el dia a casa, assegut llegint en pijama. Visca la democràcia!


Responses

  1. BISQUE!11 CI DAXESYN BUTAR HA YENT KOM TU LA KULTURE SANYRIE A LA MERDHA. FORA PUTOS HINMIGRANZ!!111

  2. De fet, si la nacionalitat té en comte la cultura, tu ets més català que qualsevol de nosaltres… :P

    ja farem el partit…

  3. se t’estima!

  4. (quan) podràs votar?

  5. no pots votar?

  6. (era una pregunta-exclamació/no-m’ho-puc-creure)

  7. wow1 No ets d’aquí? doncs has aprés català de p.m!


Deixa un comentari

Categories

