Enviat per: Lluc Presmanes Justo | 5 Mai 2009

Black Coffee

Avui per variar una mica, no us parlaré de jazz, sinó que us ensenyaré un blues que vaig descobrir l’altre dia baixant-me musica house. Es tracta de Black Coffee, del grup St. Germain; un grup molt interessant de house que barreja jazz amb aquest estil tan modern. Ja se que hi ha moltes cançons de blues molt més bones i genials que mereixerien que les mencionés abans que aquesta, però em va fer gràcia i m’ha recordat a una pel·lícula que vaig començar a veure fa un temps: Coffee and Cigarrets; i es que és al·lucinant la capacitat inspiradora que tenen dos elements tant senzills de la vida quotidiana, però a la vegada tant Cool.

Aquí teniu la cançó fins que la pugui carregar.


Responses

  1. […] Original post by Lluc Presmanes Justo […]

  2. Tot i que no crec que sigui la millor cançó de St. Germain (m’agraden més les versions que fan de latin jazz+bombo a terra), és un gran grup. felicitats per descobrir-lo.

  3. A això em referia (no es latin del tot pero aceptamos pulpo)

  4. Hey!
    Dels St. Germain coneixia el Tourist, que em sembla força bo. M’agrada especialment la 7, el nom de la qual ara no em ve al cap.

    Sobre Coffee and Cigarrets, dir-te que és una llàstima que la comencessis a veure: el millor curt és el del final, amb Bill Murray (Bill, te quiero tio). El curt amb Tom Waits i Iggy Pop és genial també.

    Au, salutacions

  5. M’agraden les cançons. Bon rotllo. Sobre Coffee & Cigarrets: hi ha molta gent que diu que no és per tant, però em sembla boníssima.


Deixa un comentari

Categories

