Enviat per: mcfrockus | 22 Abril 2009

Educat

Ho reconec, vaig sentir-me una mica ridícul, i tot i que aquest tipus de coses em costin molt d’explicar intentaré que la meva vergonya no em freni. De fet mai m’havia trobat en una situació tan patètica, només que hagués saltat a la via dos segons més tard, ara no estaria retorçant-me el cervell totalment intentant deduir quina imatge tindrà de mi desprès de la mala educació mostrada.

Saltant dos segons més tard, no només hauria evitat cobrir-la dels meus budells i altres parts toves que desconec al ser esclafat per les genocides fulles d’acer pesant de les rodes dels metros quan arriben a gran velocitat, sinó que l’hauria saludat; quan l’he vista estava tan obcecat amb les meves coses que he trigat més del normal en reaccionar, en reconèixer-la. Quan per fi ho he fet jo ja estava flotant a l’aire a poc de posar fi a una existència sense sentit.

Què haurà pensat de mi? Només li he pogut propinar una mirada com de reconeixement mutu, una d’aquelles discretes que més tard esdevenen una efusiva salutació quan ambdues persones s’han recordat i volen recuperar el temps perdut en un plàstic més que no pas tendre segon. No ho sé, feia tant que no la veia aquella dona. De fet ni recordo el seu nom ja, si us sóc sincer mai me l’he sabut i això que sempre el pregunto. Mai he considerat procedent saber-me els noms de les mares dels meus amics, almenys sinó són també les meves amigues, però es que encara molt menys si no em sé el nom del seu fill.


Responses

  1. Heheheh molt bona, es un prototip de persona que em recorda a alguna perli, però no se a quina… :P Hauries d’escriure a l’Atenes més sovint.


Deixa un comentari

Categories

