Enviat per: Lluc Presmanes Justo | 20 Març 2009

This is a Man’s World

Aquesta cançó correspon a un moment de la vida molt interessant de decobriment de coses i de llargues nits xerrant fins a les 5 parlant de tot. La cançó és de James Brown interpretada amb el grandíssim Luciano Pavarotti (en pau descansin). Com podreu comprovar el contrast entre les dues veus fan produeixen una sensació nomes comparable amb la que produeix Barcelona interpretada per Monserrat Caballé i Freddie Mercury.

Posa la pell de gallina…

PD: el títol és This is a Man’s Man’s Man’s World, però quedava massa llarg…


Responses

  1. l’últim que vaig saber d’aquest home és que no l’enterraven ni a la de tres, de tanta gent que el volia veure… i (potser això ja m’ho invento jo) feien una mena de carnavals pel carrer amb el seu cos amunt i avall per pobles de South Carolina

  2. Jo vaig ser-hi el dia que el vetllaven a l’Apollo del Harlem i va ser impressionant. Tot un espectacle, carruatge blanc inclòs! I la gent molt emocionada.

    Parlant de la cançó, m’encanta. Sempre me la imagino instrumental amb trompeta (James Brown) i saxo (Pavarotti).

  3. Acollonant. Dues veus tan magnífiques i diferents alhora, dues persones que influenciaren fortament dos apartats totalment diferents de la música, junts a sobre del mateix escenari. Cal destacar també la diferència de caràcter i personalitat a l’hora de cantar dels dos.

  4. m’ha fet molta gràcia que comparessis aquests dos grandissims artistes amb els no menys grans Freddy Mercury i Montserrat Caballé ja que, quan vaig veure aquest video per primer cop, vaig pensar el mateix i immediatament després vaig escoltar la cançó Barcelona, i crec que ara mateix penso repetir, no sense abans repassar els clàssics de James Brown :)


Deixa un comentari

Categories

