Enviat per: João França | 13 Març 2009

Un tros de música

Hem recomanat per aquí molta música de fora però, si no m’equivoco, mai res d’aquí. El motiu tampoc és gaire difícil d’explicar, tot i que pot comportar polèmica: a fora es fa molta més música de qualitat que no aquí. Òbviament, hi ha coses molt recomanables. En aquest cas parlem de Mishima. Jo vaig sentir un parell de cançons a YouTube i em vaig enganxar. Em vaig fer amb el seu CD Set tota la vida i en el primer moment em va semblar avorrit i mal mesclat. Mishima, és, però, un d’aquells grups que s’ha de treballar i no t’acaba de convèncer fins que un dia fas “clic”. Jo ja ho he fet.

Una melancolia en la que pots acabar trobant alegria. Crec que això és el que caracteritza Mishima; representa quelcom en trànsit. Avui us deixo amb una cançó per a que jutgeu vosaltres mateixos. No ho faig només per la cançó en sí, sinó també pel videoclip; impressionant.


Responses

  1. diguessim que mishima és com un xupito de sensacions… per molta gent és massa fort però si t’hi acostumes és fantàstic. recomano “Sant Pere”, “Every second” o “El record que no has cridat” com tres exemples de cançons positives i alegres dels Mishima, per trencar una mica amb el tòpic.

  2. per sort, ñultimament s’està fent cosa de mes cualitat…


Deixa un comentari

Categories

