Enviat per: João França | 20 Febrer 2009

Coses que no sé

Està present a tot arreu a la premsa el cas de la jove Marta del Castillo. Jo, per la meva part, no l’he seguit gaire. La veritat, no escric per dir res a pesar de conèixer gaire el tema. Escric per dir que no conec gaire el tema, ni en tinc ganes. El perquè és molt senzill. Casos com aquest m’irriten. Us ho podria explicar jo, però fa uns dies ho va fer molt bé el Javier Ortiz, així que us deixo amb ell:

Las pancartas y camisetas lo proclaman en Sevilla: “¡Todos somos Marta!”. Bueno, todos no. Yo, al menos, no soy Marta.

Segueix llegint aquí.


Responses

  1. La lectura de “Berlín Alexanderplatz” em va ensenyar per tota la vida que aquest tipus de notícies passen ara i han passat sempre i passaran tota la vida.

    El que més m’ha cridat l’atenció de tot això és que els pares de la víctima es volen reunir amb en Zapatero per demanar-li un referéndum per instaurar la pena perpètua. Olé. Ara resultarà que el populus decidirà, sense criteris formats sinó amb el que el cor els hi digui, quin sistema penal ens convé. La pena de mort també l’hem de decidir democràticament? Ja em veig al Rajoy defensant la causa.

    Primer els volen a la presó i desprès miren “Coro en la cárcel” i senten llàstima pels presos.

  2. qui és la marta?


Deixa un comentari

Categories

