Enviat per: Artur Díaz Barbagli | 12 Febrer 2009

Brutalitat

El João ens va fer conèixer en l’anterior post el costat més radicalment tendre i naïf de la música. És sabut pels qui hi som afins que el noi, tot i tenir un passat una mica “punkarra”, ara escolta un estil de música bastant tendre i senzill, escolta aquells CDs que els poses, tanques els ulls i somnies i penses en flors i ponis roses. Bé, sol escoltar aquest tipus de música, però no el deixeu sense el Jazz o Wagner, que se’ns perd!

Realment no volia parlar d’en João. Volia explicar simplement que, encara que ell sol escoltar música bastant “tendre”, segurament el vídeo que ha penjat al seu post li sembla massa “nyonyo”, per dir-ho així.

Bé, jo he anat a buscar el costat més radicalment brutal de la música, dints del heavy metal, que és la meva especialitat. He trobat una cançó de Dying Fetus que jo, que escolto Kreator, Burzum, Mayhem, Pantera o Sepultura, no puc suportar, em supera la seva brutalitat. Repeteixo tant el terme “brutal” perquè l’estil de la banda, junt amb el de Cannibal Corpse i altres malalts de ment com ells, en el bon sentit de la paraula, és el brutal death metal.


Responses

  1. En primer lloc, m’ha fet molta gràcia que parlis de mi, del meu passat punky i la meva música tendre… xD La veritat és que ara m’ha agafat bastant. Sobre la cançó, m’havia fet por, però és escoltable i tot (l’he sentit sencera!) i he flipat amb la velocitat del bateria. Bé, bé.

  2. El bateria és molt bo, el duo gutural és molt interessant, tot i que el melenes té veu més tharsher. Tot i així, a mi em sobrepassa…

  3. simplement al·lucinant. Tot i que el meu estil és el Jazz, el heavi es un estil que des de fa un tems m’està cridant l’atenció…

  4. Res, res, on es posi Wagner (Facebook inclòs), que se quite lo demás! xD

  5. tècnicament impecable, pero per gustos colors, i a mi el negre…


Deixa un comentari

Categories

