Enviat per: Lluc Presmanes Justo | 27 gener 2009

Sing, Sing, Sing

Bueno, en este post cambiaré un poco de estilo de jazz, hoy hablaré de swing. No explicaré la história del swing, hablaré de su rey, mi ídolo como clarinetista, el hombre que transformó las big bands blancas, que aceptó a gente de color, que fue capaz de vivir lujosamente gracias a la música; si no el mejor, uno de los mejores clarinetista de la historia: Benny Goodman.

No os contaré su historia; la tenéis más completa en wikipedia, hoy os enseño una de las canciones más famosas del swing, compuesta por Louis Prima, pero conocida gracias a Goodman: Sing, Sing, Sing.

Jazz y paz


Responses

  1. Wow! Aquesta és la típica cançó que segur que has sentit al Simpsons, que sent de tant en tant i no saps mai quina cançó és (si no et mous gens pel món del Jazz com jo).

  2. M’agrada més quan sona antiga, com amb sordina com en aquest cutre-video:
    http://es.youtube.com/watch?v=p7uGOiydoXg

    per mi, les remasteritzacions no aconsegueixen mai el toc vintage que li dona gràcia a l’original

  3. Un amic meu va fer una versio per la banda de cardona (on toco) d’aquesta canço. 60 MUSICS tocant aixo, impresionant!! (i dins una esglesia, en una ocasio)

  4. Jo ja la coneixia, es brutal!! La vaig utilitzar com a música de final d’obra de teatre. (Morir, l’Artur hi sortia)

  5. Doncs no m’hi vaig fixar, seria l’emoció xD.

    Ara que ho recordo, al principi de la obra vas posar dues de Dream Theater no? Gran combinació hahaha!

  6. Tot un clàssic. I sigui dit que és un dels primers temes que es pot considerar “jungle”. Sempre em recordarà els elefants de El libro de la selva.

    M’he partit amb les imatges del vídeo que ha deixat l’Albert. En tot cas, aquest so antic li dóna molt més caràcter.


Deixa un comentari

Categories

