Enviat per: Lluc Presmanes Justo | 14 gener 2009

Windows 7

Bé, aquest matí mentre llegia Theinquirer m’han vingut ganes d’escriure un article d’informàtica per variar una mica, i com no, el tema d’actualitat es Windows 7. No parlaré directament sobre ell perquè encara esta en fase beta i no vull que se m’espatlli l’ordinador, però he anat llegint diversos articles en diferents blogs i pàgines web i com sempre hi ha de tot, gent a la que se li omple la boca i se li infla el pit d’orgull quan el pronuncia, gent que no passa d’XP i gent que no té cap mena d’interès ja que fa servir Mac o Linux.

Algunes de les opinions més pesimistes les trobem a Theinquirer, on Jesús Maturana ens demostra que Windows segueix sent Windows i Javier Pastor ens explica que Windows 7 no és res nou.

Per a una opinió més optimista podem mirar a la web Genbeta, on Victor Pimentel ens parla de les seves primeres impressions (1 i 2).

Per acabar, amb una opinió més imparcial, trobem a José María López del blog de OnSoftware (de Softonic). Personalment és la que més m’agrada


Responses

  1. Bona recopilació de links.

    Molts van dir, com a Theinquirer, que “seven”, com també se’l coneix, era com un parche de Vista, una espècia de nou Service Pack.

    Doncs bé, analitzant seven veiem que hi ha hagut un grandíssim treball d’optimització de recursos, l’escriptori apareix després d’encendre el PC a una velocitat molt baixa, uns 12-15 segons, i no es menja tots aquelles recursos que es menjava Vista ni molt menys. A més, és evident que s’han implementat moltes aplicacions noves i millorables, crec que vaig llegir per alguna banda el rumor d’estar preparant windows 7 per a les noves pantalles tàctils que vindran en breu.

    Jo segueixo amb XP i el meu giga de ram, suposo que el conformisme en la iformàtica no té conseqüències dolentes, no?

  2. El pitjor que he llegit jo és que no és que Windows 7 sigui un service pack de Vista, sinó que Vista sembla en molts aspectes una alpha de Windows 7.

    És evident que amb Vista alguna cosa no van calcular bé, ja la majoria d’usuaris que no ha canviat d’ordinador segueix utilitzant XP… I gairebé millor!

    Jo personalment em quedo amb el nou OS X Snow Leopard que també esta a la volta de la cantonada xD


Deixa un comentari

Categories

