Enviat per: Lluc Presmanes Justo | 11 gener 2009

Si franco levantara la cabeza…

Digueu-me innocent o incrèdul o el que vulgueu, però, tot i sabent que em moc en un cercle de gent majoritàriament d’esquerres i amb persones que tenen un mínim de sentit comú, i que no tothom pensa de la mateixa forma que jo ni té idees semblants, fins i tot molt diferents, em segueixen sorprenent algunes opinions de gent respecte a diferents temes com les drogues, la immigració i en aquest cas: la homosexualitat.

Simplement he vist un vídeo en un programa de zàping que m’ha sorprès, bé, exactament no m’ha sorprès, però m’ha impactat molt.

Veieu-ho per vosaltres mateixos:

(sento que el vídeo sigui el del zàping)


Responses

  1. bueno donant el punt científic i sense mesclar-me més en l’assumpte perquè em sembla una pèrdua de temps diré que hi ha registrades 3000 no se quantes espècies animals que presenten tendències homosexuals.

  2. Bé, donant el punt de vista humà i sense mesclar-me més en l’assumpte perquè em sembla una pèrdua de temps diré que, fent servir la lògica d’aquest home, els animals no diuen parides i per això es podria haver estalviat el regalet de magistral retòrica que li ha fet al món.

    Almenys ha quedat bé amb els de la quinta del “tendríamos que colgar a los nacionalistas” i tal. Si té amics, cosa que ja ho limita la hòstia, segur que alguna “palmadita en la espalda” se l’ha endut.

  3. vaja, pero aviam… que esperàveu? estem a espanya eh… no som pas progres, ni moderns, ni primer món… estem a la caspa europea. a cal inquisició…


Deixa un comentari

Categories

