Enviat per: João França | 25 Desembre 2008

Vida 2.0 o L’efecte de criticar el present

Fa poc més d’una setmana l’amic Albert Lloreta va penjar al seu bloc un vídeo d’autoria seva.

lloreta

En tot cas, no és ni sobre aquest vídeo ni el seu autor sobre el que vol tractar aquest post. O no exactament. El que cal destacar és el que em vaig trobar uns dies més tard, una entrada a Crítica en Conserva on el seu autor, Pau González, amic de l’Albert, publicava un post titulat “La poètica de Lloreta“. Igual que, quan vaig veure el vídeo de l’Albert, vaig pensar en com les coses cobren una nova vida i transcendència vistes des d’una càmera, amb la crítica del Pau vaig veure com hem de prendre distància dels que ens envolten per apreciar del tot el que puguin fer. Crec que dóna per pensar.

I a tot això, així és Internet: l’Albert presenta la seva visió de la ciutat, el Pau en fa una crítica i jo us comento el fet que el Pau critiqués l’Albert. Aquesta vida 2.0 està, inevitablement, plena d’hiperlinks.


Responses

  1. i l’últim hiperlink és l’Albert, és a dir, jo, dient al teu blog, que tan de rebombori per aquest video no s’aguanta!

    Aviam, si fós una foto meva pillat infraganti a Marbella… vale, pero vaja…

    Això de la poètica de Lloreta em queda gran.

  2. El video és brutal, és curiosa la il·lusió que et fa veure algo conegut en una pantalla…


Deixa un comentari

Categories

