Enviat per: João França | 21 Octubre 2008

Sonàmbul

Aquest matí no m’he despertat. M’han tret del llit com han pogut, m’he aixecat però seguia dormint. Tenia les parpelles enganxades, més que entre elles, als ulls.

Aquest matí, després de llevar-me i prendre un got de suc he sortit de casa i he baixat el carrer mentre dormia. En passar per davant del quiosc he comprat el diari, tot i que sabia que tindria massa son com per llegir-lo. Tot i així l’he comprat i, després, a dins del metro, l’he guardat a la bossa. Amenaçava a ploure, de fet, potser plovia. M’he ficat al metro, estret, he fet el transbord, corrent; no tenia cap intenció de perdre l’autobús. No he agafat el tren més apurat però, encara així, ja era tard. He perdut l’autobús, i això em deixa de mal humor, però no massa estona, o com a mínim no de manera expressa externament; no m’agrada estar de mal humor i intento evitar-ho.

El matí ha estat gris. Era com si no passessin les hores, una darrera l’altra, podrien haver-ne passat moltes i no m’hagués adonat. Tenia la forta sensació que havia mort algú. No em pregunteu com sé que volia dir això, no l’havia tingut mai aquesta sensació, però ho sé. No és massa agradable. La veritat és que ja feia més de tres hores que havia sortit del llit, però, encara que no s’hi havia fixat ningú, jo seguia dormint. I hi havia un mort. Potser avui és un somni suïcida.


Responses

  1. com que no t’has pogut llevar?¿?

    po si avui es dimarts!! i dones per suposat que la gent sap k tens els dimarts!!! jajajajja

    la sensació aquesta… espero que se’t passi, pk estar aixi es mes k depriment…

    i estic d’acord am k no t’agrada estar de mal humor ;)

  2. Potser hauria d’haver especificat que aquest escrit és antic… :P

    Clar que sí, avui és dimarts i els dimarts són fantàstics… Però dirien els romàntics que la melancolia és una característica de l’artista. Potser quan ho som ens apropem una mica a ser artistes… (Divagació pròpia d’una classe de dimarts…)

  3. dimarts és el dia de la guerra, Ares el domina, mals dies els dimarts, molen més els dimecres (Hermes), o els divendres (Afrodita) :P

    m’agrada el text! ^^


Deixa un comentari

Categories

