Enviat per: mcfrockus | 5 Octubre 2008

INDEPENDÈNCIA PLATÒNICA

Independència platònica.

Tothom sap el que pot arribar a trigar un metro a la nit, tothom sap la putada que significa, però no tothom sap el que pot succeir en una estació de metro a altes hores de la matinada. Crec que es deia Màrgaret, només vaig viure amb ella durant deu anys i dos mesos així que ha vegades oblido el seu nom. Potser si les càmeres de vigilància de l’estació no haguessin estat trencades a pedrades per uns brètols mesos abans, mai ens hauríem ni vist. Sí, sense cap mena de dubte es deia Màrgaret, li agradava molt veure el meu cos nu mentre m’afaitava, a mi m’agrada el seu cul.

Tot i el macabre espectacle de l’andana va seure just al meu costat. Em mirava, em mirava i jo la vaig mirar. Sovint penso que no es va casar amb mi, que en realitat ho va fer amb la meva polla, de tan en tan deia coses com –on està la reina de la casa, anima meva- o –vine aquí elixir meu, tu ets tot el que necessito en aquesta vida.-

Un matí m’estava afaitant, i com sempre ella es despertà una mica més tard, entortolligada entre els llençols s’arrepenjava al marc de la porta del lavabo que havia deixat oberta, li encantava contemplar aquell espectacle, li encantava contemplar la meva polla estigués com estigués i en el moment que fos. Sempre se sorprenia de com una cosa tan ridícula podia convertir-se en aquella màquina de matar que ella sabia disparar tan bé, -és tota una obra d’enginyeria- deia amb un somriure irònic, -si déu us va dotar d’un aparell tan fantàstic i tan ben preparat, no deu ser per allò de la imatge i semblança seva, si no per sublimar la seva frustració d’indeterminat sexual, estic segura que cada vegada que una tia diu alguna cosa bonica d’una polla com la teva, el senyor déu s’escorre amb la seva deformitat d’òrgans sexuals-.

Un home cridava voler-se suïcidar, deia que o el paraven o es tirava, i suposo que m’ho deia a mi perquè era la única ànima de l’estació, el cert és que a mi ja m’estava bé que deixes de molestar, no em vaig arribar a creure que s’atrevís a tirar-se, per això, quan el tren arribà a l’estació vaig empènyer jo mateix aquell torra Collons a la via. La sang va esquitxar més del que em pensava, per sort ningú mirava, vaig treure’m la samarreta, aquella sang fotia pudor a alcohol i amb el que portava mamat m’era suficient. Però m’equivocava, si que hi havia algú més a l’andana, una noia molt discreta que no havia vist, crec que es deia Màrgaret. La veritat es que no recordo masses converses amb ella, teníem pocs temes, l’eix de la nostra relació era la meva polla, el que omplia el seu buit, definitivament la seva ànima.

Sí, estava pirada, el problema vingué quan va voler perpetrar els seus desitjos d’independència platònica entre cos i ànima.


Responses

  1. Quan he arribat a la última línia m’ha semblat d’haver acabat un llibre.

  2. I això és bo o dolent?

  3. Tal com jo ho entenc, que has explicat una història prou intensa i completa en pocs paràgrafs, que encara que fos curt ha fet l’impressió de ser complet.

    A mi m’agrada.

    Això si, hi ha més d’una falta d’ortografia. si ho pots editar tampoc estaria mal.

    I a més crec que has tingut l’honor de penjar el primer article de creació.

  4. Jo la trobo una sensació molt bona, a més que sentir-la significa haver passat durant hores en un altre món que et fa separar-te del teu. Aconseguir això en poques línies és un do.

  5. Moltes gràcies per les vostres crítiques. Perdoneu-me per la qüestió ortogràfica, però sempre tinc l’excusa de ser dislèxic i que tinc un do especial per tot hi tenir el corrector instal•lat se’m passin faltes.

  6. Jo personalment sóc un maniàtic de l’ortografia (que no vol dir que no faci faltes), però si segueixes escrivint així de bé té solució… ;) M’agrada, m’agrada…

  7. kina porcaria

  8. m’agraden aquests comentaris tan constructius…

  9. no se si és constructiu en tot cas ha captat l’essència del text.

  10. sobretot en el tema de l’ortografia


Deixa un comentari

Categories

