Enviat per: mcfrockus | 1 Octubre 2008

Presentació in media res

Presentació in media res

O sense venir a res.

De moment us explicaré que l’altre dia em despertava en una habitació de poc més de vuit metres quadrats amb tres nois més, semi despullats, d’anatomia arquimediana i de la bellesa de Narcís (per sort no hi havia cap bassal a la vora). Un raig de sol m’enfocava directament a la cara, el somni estava a punt d’acabar?

Tranquils no estava somiant, tot era veritat, no se com havia anat la nit per finalitzar-la entre aquells llençols que oloraven a… el cas és que seguidament vaig poder comprovar que el got d’aigua que disposo cada nit, dormi on dormi, un got del qual no bec però que si no tinc al costat es absolutament impossible que acluqui l’ull, havia caigut sobre els meus pantalons abandonats en un atac de furor extrem la nit abans; com tornaria a casa? Potser m’hauria de quedar entre aquelles bèsties fins disposar de pantalons?

Deixem de parlar de pantalons i ataquem el tema que tothom espera. Els detalls, efectivament, aquella vetllada havia passat el que esteu pensant, jo i aquells tres mascles de físic desorbitant ens havíem adormit tots junts parlant d’en Zapatero, de política (que no sempre és el mateix), del món, de societat, en fi semblàvem la redacció d’un diari. Ens varem adormir fent precisament el que més m’agrada fer en aquest món, o una de les cosses, no s’ha de ser extremista; parlarem de les papereres del Barcelona, dels papers de Salamanca, de la crisis, del trambaix i de la vida (cosa absurda, és estúpid pretendre parlar de la vida, i no es pot parlar sense parlar de la vida.)

Fou llavors en aquella orgia d’idees que em rondaven pel cap que vaig prendre la determinació de viatjar amb vosaltres amb aquesta màquina del temps que és Internet a l’Atenes del tal Pèricles. Pèricles, un entranyable senyor que mai va veure el Partenó construït del tot, i amb qui fora interessant anar a fer una cerveseta, això sí sempre lluny d’una sauna.

I ara em deixaré d’indirectes i us diré el que us estic insinuant de forma des de fa una estona: Vull fer una gran orgia amb tots plegats, inclús millor que la del dissabte passat. La farem on-line, em vull despertar en una habitació encara més petita comprimit entre codis binaris i tots vosaltres. M’agrada la idea de que ens mostrem els uns als altres els nostres paquets d’idees, cal dir que en matèria d’opinions les prefereixo curtes he indolores, tot i que tampoc no ens em d’avergonyir si tenim una idea complicada i a resultes d’això ens surt una cosa grossa i terrorífica. Crec que és l’única manera de fer viure una Atenes de Pèricles com la que ens han pintat a l’oli tota la vida. Però si no us fa res procuraré ser-ne el Diògenes de torn.

PD: Algú te una bota?


Responses

  1. Ja os val posant-vos nicks exèntrics i irreconeixibles.

    Bé, de fet l’orgia ja està montada, espero que no pretenguessis fer una representació de l’Atenes de Pèricles al messenger, per exemple, perquè seria caòtic.

    Les entrades que deixem aquí són per fer el que planteges, no sé perquè n’esperes menys, d’aquesta web. És “pam” una opinió d’algun tema, i la representació de l’Atenes de Pèricles es fa viva. I encara se’n fa més com més gent hi participa.

    Salut.

  2. Saps, el teu post té un component literari bastant desenvolupat. m’ha agradat prou.
    crec que ja aniria sent hora de estrenar la seccio de creació, crec que penjaré un text.

  3. jo també m’has donat de fet en tinc un de preparat.


Deixa un comentari

Categories

